Blogs

Pašapkalpošanās servisa pieaugums virtuves mēbeļu nozarē

Praktiskas lietas / 25.09.2013.
Pašapkalpošanās servisa pieaugums virtuves mēbeļu nozarē

Darbaspēka izmaksas kā jau visās nozarēs tomēr arī mūsu nozarē pieaug. Darba devēji ņemot vērā lielo pieredzi ir konservatīvi un bezmaksas servisa nodrošināšanai liekus darbiniekus vairs neuztur.

Šis ir pirmais no iemesliem tam, ka pašapkalpošanās serviss uzplaukst un ar vien vairāk pircēji ir gatavi izmantot iespēju pašiem sakomplektēt virtuves uz vietas salonā, izvēloties daudz ko no plaši pieejamajiem virtuves mēbeļu standartiem.

Mūsu salonā, kur ir pieejams bezmaksas projektēšanas pakalpojums klients nereti rindas kārtībā gaida virtuves projektu. Tas izskaidrojams ar to, ka pārdevējiem vispirms ir jāapkalpo tos klientus, kuri pasūta mēbeles un veic iemaksas par preci.

Taču cilvēks ir radoša būtne. Daži no praktiskākajiem klientiem, kuri nāca pēc bezmaksas servisa, ieraugot plašo piedāvājumu uzsāka pašapkalpošanos salonā un no redzamajiem paraugiem sāka sev komplektēt virtuvītes paši. Tā viņi pārvērtās no servisa lietotājiem par pircējiem, kuri pērk reālajā laikā un vietā.

Uzmundrinājuma pēc vēl jāpiemin, ka pašapkalpošanās servisa lietotājiem ir daži papildus būtiski ieguvumi:

  • mūsu salonā viņi redz reālus paraugus un var apskatīt dažādo piedāvājumu un visu to, ko iepriekš bija meklējuši internetā
  • tā kā salonā strādājošajiem pārdevējiem ir labi zināms viss plašais sortiments, kurš ir pieejams noliktavā un tas ir daudz vairāk nekā tikai standarts, līdz ar to klients varēs uzlabot virtuvi ar papildus opcijām
  • klients var ieplānot noteiktu laiku, lai saņemt virtuvi, vai tās pašas dienas vakarā, vai pēc nedēļas, vai kad viņam ērtāk
  • salona darbinieki klientam vienmēr palīdzēs ar komplektācijas izveidi tajā pašā dienā un varēs noorganizēt arī visu jaunāko piedāvājumu apskatīšanu, kurš vēl internetā nebūs ievietots

Laipni lūdzam uz mūsu salonu.

Lasi vēl